FANDOM

Profilerwheel.png
A Profiler egy eszköz, amit Aiden Pearce használ, mellyel hozzáfér akárki személyes információihoz és hogy meghackeljen akármit, ami csatlakozva van Chicago CtOS-éhez. Mellékküldetések nyithatóak meg a Profilerrel.

KépességekSzerkesztés

A Profiler nyolc képességgel rendelkezik. Néhánynak vannak követelményei a használatukhoz. Egyszerre csak egy használható egy időben.

Mindegyik használata meríti a Profiler akkumulátorát. Az akkumulátor egy HUD elem. Lassan töltődik újra és amikor úgy próbálunk használni egy képességet, hogy az többet igényel, mint amennyivel az akkumulátor rendelkezik, nem leszünk képesek használni.

Ezek a játék aktív képességei:

  • Jelzavarás - Megzavar minden kommunikációs eszközt egy bizonyos sugáron belül.
  • Lift - A hidakat és úttorlaszokat.
  • Közlekedési lámpa irányítás - Manipulálja a közlekedési lámpákat.
  • Vonat irányítás - Irányítja a vonatokat.
  • Cső túlterhelés - A csövek robbanását okozza, lelassítva akárkit, aki a robbanás közelében van.
  • Áramkimaradás - Elsötétíti a várost.

Passzív képességekSzerkesztés

Egyéb képességek nem kívánnak aktív képességeket. Ezek passzív képességek. Nem merítik az akkumulátort és csak egy gombnyomásba kerülnek. Egy példa rá a telefon lehallgatás, egy képesség, amivel meglehet hallgatni az emberek telefonbeszélgetéseit információszerzés gyanánt. Egy másik példa, hogy bankfiókok feltörhetőek. Ha valaki banki tranzakciókat folytat, a banki jelszavát megszerezhetjük és egy ATM-nél kivehetőek. A rendszámok ellophatóak és később eladhatóak egy autókereskedőknek, akik felajánlják, hogy autót hívnak érted.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki