Ebbe a kategóriába a Watch Dogsban látható fegyverek láthatóak.

A fegyverek olyan eszközök, tárgyak és berendezések, amelyek kárt okozhatnak az élőlényekre a harcok során. Több mint 30 hagyományos fegyver jelenik meg a Watch Dogsban. Ezeket a fegyvereket 4 különböző kategóriába sorolhatjuk. A játékmenet során is lehet letölteni fegyvereket, valamint készíthető eszközöket.

A fegyvereket és a hozzájuk tartozó löszereket a boltokban lehet megvásárolni, vagy a halottakból lehet kizsákmányolni. A fegyverek akkor is megmarad az eszköztárunkban, ha abban már nincs lőszer. Ráadásul használhatóak, mint közelharci fegyverek.

FegyverlistaSzerkesztés

Közelharci Kézifegyverek/ Pisztolyok Géppisztolyok Shotguns
Assault puskák Mesterlövész puskák Eldobható Gránát vetők

A *-gal jeöltek nem jelentek meg a hivatalos médiában.

ApróságokSzerkesztés

  • Amikor Aiden közel enged egy ellenséget magához és egy fegyver meg van töltve (nem robbanólőszerrel), akkor 2 lövéssel tudja megölni. Az egyik lejjebb, hogy lebénítsa, majd feljebb megy, hogy megölje.
  • Egy revolver modellt tartalmaz a játék. Ezt láthatjuk a "Welcome to Chicago" bemutatóban 02:42-ik percénél. Ezt még nem láttuk, hogy mire képes.
  • A banda tagoknál és a bűnűzőknél is láthatóak a különböző fegyverek, amiket a játékos nem viselhet magán, így ezek nem tartoznak a Fegyverek kategóriába.
    • Baseball ütő
    • Pillangó kés
  • Itt egy videó, mely bemutatja a fegyvert, mikor lövünk vele! itt!

Ebben a kategóriában pillanatnyilag egyetlen lap vagy médiafájl sem szerepel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki