FANDOM

Az Easter egg szándékosan elrejtett üzenet, belsős poén vagy utalás egy játékon kívüli dologra. This is a list of all the Easter eggs that can be seen throughout Watch Dogs.

KarakterSzerkesztés

Aisha TylerSzerkesztés

  • A "A Wrench in the Works" küldetésben látható, ahogy Aisha Tyler egy másik NPC-vel beszélget. Aisha ismert hangszínész, aki több filmben, sorozatban szerepelt és olyan játékokhoz adtza a hangját, mint a Halo: Reach és a Gears of War 3. Egy hotelszobában is megtalálható, ahogy telefonál: a Városháza City Hotspot épületében a The Loop kerületben van egy jelöletlen meghackelhető konzol. Ebbe kell behatolni, hogy lássuk, miközben telefönál és a fingásról beszél és arról, hogy követik.

Chuck NorrisSzerkesztés

  • Chuck Norris.jpg
    Van egy "Chuck Norris" nevű NPC a játékban. A profilképe is hasonlít az eredeti színészre. A Foglalkozása "Utcai előadóművész".

JátékokSzerkesztés

The Elder ScrollsSzerkesztés

Far Cry és Assassin's CreedSzerkesztés

  • A játék során több számítógépes asztalon láthatóak játékok lemezei. Ezek többsége a Far Cry és Assassin's Creed sorozatból vannak.
  • Az Assassin's Creed IV: Black Flag játékban az Abstergo gépeinek meghekkelésekor a Blume Corporationról is találhatóak dokumentumok.
  • A "Requiescat In Pace" Bűnözőkonvoj közben Aidennek el kell kapnia Olivier Garneaut, az Abstergo Entertainment vezetőjét. Garneau az AC Black Flag egyik karaktere, aki Chicagoba ment és eltűnt.
  • A ctOS_SENTINEL100326_Leak-ben egy apa nézi, ahogy a fia játészik és megkérdezi: "Miért beszél a bérgyilkos az áldozatához, miután megöli?" - ez is utalás az AC-re, ahol a főhős beszél az áldozataihoz, mielőtt meghalnak.
  • A Rossi-Fremont épületben több régi videójáték gép van. Közülük az egyik fajta a "Far Cry 3 Blood Dragon."
  • Néhány járókelőnek a profiljában vannak utalások az Abstergo Industriesra.

Child of LightSzerkesztés

Raving RabbidSzerkesztés

  • Távirányítható Raving Rabbids robotok találhatóak városszerte, többnyire házakban és újságosstandoknál.
    • A Parker Square északkeleti részén levő újságosnál, a "Made Man" Konvoj melléküldetéshez közel.
    • A "Nagytesó" küldetésben Jackson szobájában található egy figura.
    • A 3. fejezet első küldetésében is található egy Pawnee körzetben. Jed bárja mögött.

Beszélő rénszarvasfejSzerkesztés

A beszélő rénszarvasfej több helyen is megtalálható a játékban, például fegyverboltokbanés bárokban. A szarvas valószínűleg a The Evil Dead II-re utal, amelyben van egy megszállt szarvasfej, amely ijesztően nevet.

Reppelő halSzerkesztés

  • Egy éneklő hal a falon - a Parker Squeare kerületben található a 'Texture Patch' ruhaboltban. Valószínűleg utalás a Gears of War 3-ra, amiben szintén volt egy éneklő hal a falon.

DOTA 2 Szerkesztés

Rendszám a játék eredeti nevévelSzerkesztés

A 2 fejezet 16. küldetésében ("Role Model") Aiden egy N3XU5 rendszámú autót kap, ami ezt a szót adja ki: Nexus. Nexus volt a Watch Dogs projektneve, amit később változtattak meg a végleges címre.

Hackelhető Elektronikus táblákSzerkesztés

  • Elektromos táblák találhatóak városszerte, melyek meghackelésekor random felirat jelenik meg. Ez a felirat valamilyen utalás a netes popkultúrára, egy mémre vagy egyébre.
  • A magyar fordítás üzenetei között vannak nem fordítások, hanem magyar vonatkozású üzenetek
Angol Magyar
  • Álljunk össze, mint két kicsi legó
  • Meghekkeltek!
  • Gyúrjunk, vazze?

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki